V ARSY kombinujeme znalosti, časovou flexibilitu a profesionalitu.
Po dokončení projektu naše společná cesta standardně nekončí. S vašimi novými požadavky, vylepšeními, inovacemi a nápady neustále pracujeme. Po důkladné analýze jim dokážeme dát správný směr, aby Vám co nejlépe sloužili.
Na telefonní lince Vám poradíme s běžnou IT podporou a provozními problémy. 'Od nastavení emailových služeb, konzultace nad výběrem platební brány po napojení prakticky na kterýkoliv externí systém.'
Díky našim zkušeným pracovníkům, jsme schopni zajistit rychlou a pružnou reakci na požadavky našich klientů. Technická podpora pro nás znamená udržení bezproblémového stavu a 100% funkčního řešení.
Monitoring:
Specialisté v Arsyline dohlíží nad plynulým chodem všech projektů a v případě potřeby jsou připraveni zasáhnout.
Helpdesk:
V rámci zkvalitňování služeb mají zákazníci k dispozici tiket systém, který optimálně nastaví procesy pro plynulé vyřízení nových požadavků klientů.
Pro řešení urgentních požadavků jsou Vám k dispozici senior specialisté, kteří se Vám budou rádi věnovat na emailu podpora@arsyline.cz nebo telefonním čísle.