- Máte podnikatelský záměr, zajímavý a konkurenčně schopný produkt nebo službu, ale nemáte zkušenosti s tvorbou internetového obchodu?
- Valí se na vás ze všech stran nabídky řešení internetového obchodu, ale vy nevíte, komu svěřit vaši investici?
- Nabízí vám šablonové řešení? To většinou stačí na rozjezd podnikání, ale časem se ukáže, že pro růst firmy potřebujete individuální úpravy, které na šablonách nejdou udělat.
- Ukážeme vám cestu jak začít, poradíme vám s klíčovými body ja začít s internetovým obchodem.
Žijeme marketingem
Chcete začít prodávat přes internetový obchod a potřebujete poradit?
Postup práce od A do Z
Postup práce
Od prvního nesmělého zavolání po pevný pracovní vztah
Máte již vlastní internetový obchod, ale výsledek neplní vaše očekávání?
- Stojíte na mrtvém bodě a nevíte jak dál?
- E-shop již neodpovídá moderním standardům?
- Nemáte objednávky?
- Čekáte dlouho na vyřízení požadavků, ale IT společnost si dává načas, nebo nereaguje vůbec?
- Možná je čas na nový e-shop nebo redesign.
Postup práce od A do Z
Postup práce
Od prvního nesmělého zavolání po pevný pracovní vztahProč eshop od nás?
V současné době, kdy je elektronické obchodování stále populárnější, se stává založení internetového obchodu klíčovým krokem pro mnohé podnikatele směřující k úspěchu. Proces vytváření internetového obchodu vyžaduje pečlivé plánování a zahrnuje několik důležitých kroků, od výběru vhodné platformy, přes design a uspořádání webu, až po implementaci platebních metod a logistických procesů.
Úspěšný internetový obchod by měl být nejen vizuálně atraktivní a snadno navigovatelný, ale také optimalizovaný pro vyhledávače, aby byl snadno nalezen potenciálními zákazníky. Důležitá je také integrace s sociálními médii, která umožňuje efektivní propagaci produktů a budování značky.
Bezpečnost je dalším klíčovým aspektem, na který by měli být provozovatelé internetových obchodů zvláště pozorní. Zabezpečení osobních údajů zákazníků a finančních transakcí je nezbytné pro získání důvěry a loajality zákazníků.
Vytvoření úspěšného internetového obchodu tak vyžaduje nejen technické dovednosti, ale také pochopení trhu, marketingové strategie a zákaznického servisu. S těmito prvky v harmonii je možné vybudovat prosperující online podnikání, které dosáhne úspěchu na konkurenčním trhu.
Pojďte s námi do toho
Let's go1. Zkušenosti, které se počítají na 100 let
Zkušený tým programátorů, kreativců, manažerů, markeťáků, specialistů, který tvoří dohromady jeden celek a dokážou posunout váš e-shop na lepší úroveň. Každý z našeho týmu už něco zažil, vymyslel, naprogramoval, graficky zpracoval, otestoval, vytvořil analýzu a pomáhá s provozem e-shopů i po spuštění v marketingu.
Za posledních 15 let jsme v oblasti e-commerce realizovali webové prezentace od desítek tisíc korun až po rozpočty v řádech milionů korun. Umíme najít řešení pro každý projekt.
2. Musíme si rozumět
Základním stavebním kamenem je pro nás pochopení a účel prezentace, kterou chcete. Jedině tak jsme schopni se na váš záměr "napojit" a společně realizovat, co opravdu potřebujete.
Během tvorby prezentace jsme společně v kontaktu a jdeme krok za krokem za splněním cíle.
3. Grafické zpracování v nezaměnitelném rozměru
Tým zkušených grafiků a designerů připraví unikátní zapamatovatelný design, který budou vaši zákazníci milovat a hlavně si ho budou pamatovat. Od tvorby loga až po design obalu produktu.
4. Pomocná ruka
Péče o klienta je pro nás nejvyšší prioritou. Mnozí noví klienti se na nás obracejí na základě špatných zkušeností s komunikací a přístupem jiných společností či jednotlivců, kterým svěřili svůj projekt v minulosti.
V ARSY si dobře uvědomujeme, jak důležité je mít se na koho obrátit. Každé podnikání má svůj vývoj a s ním by se měla vyvíjet ruku v ruce i webová prezentace. Myslíme na budoucnost a počítáme s vámi.
5. Napojení na systémy, které již používáte
V případě, že zadavatel používá informační systém, který podporuje datové přenosy, provedeme propojení dat pro úspěšné fungování procesů e-shopu. Provedeme také převod starých dat pro bezproblémový přechod na novou platformu.
Nejčastěji provádíme propojení se systémy STORMWARE Pohoda Ekonomický systém, SAP, PREMIER system, Money S3 a další.
6. Produktové foto
Vytvoříme vám unikátní fotografie produktů, týmu nebo unikátních prvků pro vaše podnikání, jako součást komplexního zpracování e-shopu.
7. Spuštěním to nemusí skončit
Spuštěním projektu naše služby nekončí. Nabízíme našim klientům aktivní podporu v rozvoji jejich podnikání. Jedná se především o poradenské služby v oblasti on-line marketingu v síti Google, školení ve statistických datech Google Analytics, problematiku orientace ve zbožových srovnávačích, SEO optimalizaci, sociální sítě, a další.
3 kroky
k úspěšnému
E-shopu
01ZÁVĚREČNÁ FÁZE
- Testování a finální přípravy.
- Napojení na Google Analytics.
- Napojení na nástroje online marketingu.
- Nastavení domény a SSL certifikátu.
- Spuštění do ostrého provozu.
02REALIZAČNÍ FÁZE
- Příprava grafického návrhu e-shopu.
- HTML kódování grafického návrhu.
- Příprava a napojení na CMS systém.
- Programování a případné propojení.
s externím systémem. - Plnění obsahu.
03PŘÍPRAVNÁ FÁZE
- Analýza současného řešení (v případě, že existuje).
- Analýza vašich potřeb a požadavků.
- Návrh řešení a struktury e-shopu.
- Přípravná dokumentace včetně termínů zpracování.
- Cenová nabídka.
Funkce, které považujeme za standard
Jednoduchá obsluha
Není nic horšího než když provozovatel internetového obchodu nemůže rychle editovat celkový obsah stránek, včetně produktů a pohodlně zpracovávat data objednávek. Klademe důraz na přehlednost a jednoduchost CMS. Úspora času při těchto činnostech našich klientů je hnacím motorem pro náš realizační tým. Neustále vylepšujeme funkce obslužnosti internetového obchodu a těší nás zpětné reakce spojených klientů.
Propojení s externími systémy
Technické SEO na nejvyšší úrovni
Zajišťujeme vysoce kvalitní zdrojový kód s důrazem na SEO optimalizaci pro snadnou indexaci vyhledávačů.
Součástí je kontrola správnosti struktury dat pomocí SEO nástrojů před každým spuštěním projektu.
Responzivní design
Obliba používání internetu na mobilním zařízení každým rokem vzrůstá. Ať už jde o nákupy na internetu nebo jen získávání informací, mobilní telefon v současné době využívá k těmto účelům více než 70% uživatelů.
Provozovat tedy e-shop, který by se zákazníkovi nepřizpůsobil, například při prohlížení nabídky zboží či služeb na mobilu, je v dnešní době nemyslitelné. Proto již několik let stavíme naše projekty výhradně na plně responzivním obsahu, který se přizpůsobuje danému zařízení (rozlišení PC, notebooků, tabletů i mobilních telefonů).
Další funkce
01/18
Propojení s externími systémy
V rámci implementace je také možnost napojení na informační systémy klienta:
Platební brány
E-shop nabízí širokou škálu platebních metod podle vašich potřeb:
Emailové kampaně
Vlastní emailový klient jako součást administrace s možností vytvoření šablon na míru.
Napojení na externí emailové služby:
Naše služby: #Mailing
Srovnávače zboží
Systém má k dispozici feedy pro známé srovnávače:
Naše služby: #Marketingová strategie
Objednávky a faktury
Mějte vše pod kontrolou. Editujte si doklady, tak jak potřebujete. Zajistíme napojení i na účetnictví:
Marketingové nástroje
Příprava na marketingové aktivity. Do webu vkládáme všechny kódy, které chcete. Například:
Naše služby: #PPC #Sociální sítě
SSL certifikát
Poskytujeme bezpečný hosting. Data, která máte na e-shopu jsou v naprostém bezpečí. SSL certifikát 'Let's Encrypt'. V případě potřeby vyššího stupně zabezpečení, připravíme nabídku na míru.
Naše služby: #Server a mail hosting
Expandujte do zahraniční
Expandujte se svým zbožím na další trhy. Cizí jazyky a měny jsou vám k dispozici v těchto variantách:
Jazyk: Čeština, Angličtina, Polština, Slovenština a další
Měna: Kč, €, $, Zł
V případné jiné země, vytvoříme nabídku na míru.
Technická podpora
Chcete něco zkontrolovat, ověřit, případně dopracovat?
Napište nám na email: podpora@arsyline.cz a budeme se vám věnovat.
Naše služby: #Technická podpora
EET a GDPR
Naše e-shopy splňují normy pro EET a GDPR.
Splňujeme také normy pro handikepované podle standardu WCAG. Vše je součástí implementace.
Pop-up okno
Potřebujete zákazníkům něco sdělit? Nabídnout speciální produkt, zvýhodnění, změnu otevírací doby?
Sdělte to prostřednictvím "pop-up okna" neboli vyskakovacího okna. Sdělení tak bude nepřehlédnutelné.
Práce s produkty
Upravujte produkty dle potřeby a v reálném čase.
- Ceníky
- Slevy produktů nebo celých kategorií
- Správa výrobců
- Záruky
- Skladová dostupnost
- Hlídací pes
- Dotazy k produktům
- Doplňkové služby (např. zabalit jako dárek)
Doplňkové produkty
Nabídněte alternativní nebo související produkty přímo na kartě produktu nebo při vložení produktu do košíku jako "cross sell" techniku.
Nabídněte zákazníkovi další produkty a zvyšte si obrat.
Optimalizace
Editujte si popisky pro kategorie, produkty a články. Dejte vyhledávačům šanci vás zobrazit lépe než konkurenci.
Co můžete editovat?
- Titulek | Title
- Popis | Description
- Atribut Alt a Title u obrázků
Naše služby: #SEO optimalizace
Grafika
Grafický návrh e-shopu je jeden z klíčových prvků projektu. Tvorba návrhu probíhá na základě důkladné analýzy zadání, prodávaného sortimentu a služeb.
Důležitým faktorem pro kvalitní grafické zpracování e-shopu je také vhodně zvolená struktura dat a samozřejmostí je přehledné zpracování mobilního zobrazení. Barevnost projektu vždy odpovídá moderním trendům a koresponduje s logem společnosti.
Naše služby: #Grafika a design
Statistiky
Jednotlivé produkty jsou obohaceny o statistiku návštěvnosti z Google Analytics, která nám umožňuje sledovat nejen statistiku návštěvnosti, ale také prodejnosti. V administraci máte dasboard, kde vidíte denní, týdenní, měsíční a roční obraty.
Všechny statistiky, které potřebuje pro svůj business vám připravíme na míru.
Naše služby: #Analýza
Vlastní úpravy
Díky intuitivnímu ovládání administrace se na vlastní úpravy budete těšit.
Nabízí se možnost editovat reklamní plochy, jako jsou prodejní bannery, některé ikony, přidávat a ubírat položky v menu, submenu či kategoriích, upravovat číselníky pro produkty, přidávat aktuality nebo také pracovat se SEO texty a mnohé další úpravy, které hravě zvládnete sami, bez zásahu programátorů.
Přepravní služby
Zajistíme exporty dat pro české přepravce:
Ukázka našeho
administračního systému
-
Snadná správa obsahu
Úprava produktů, kategorií, parametrů a cen v jednotném stylu.
-
Historie záznamů
Udělali jste chybu? Potřebujete se vrátit ke staršímu záznamu? Každý záznam obsahuje sekci "historie", která vám umožní snadný návrat ke starším záznamům.
-
Produktové statistiky
Umožníme vám analyzovat návštěvnost produktů.
-
Úprava fotografií
Oříznutí fotografií nikdy nebylo jednodušší.
Do správných rozměrů dostanete fotku na několik kliků. -
Editace sortimentu
Přehledná editace karty sortimentu.
Na jednom místě najdete editaci ceníků, parametrů, popisů, štítků nebo souvisejícího zboží. -
Přístupová práva
Přiřaďte jednoduše svým zaměstnancům práva pouze do určitých částí správy prezentace.
-
Reklamní plocha
Vytvořte si vlastní reklamní plochu neboli banner s textem a upoutejte tak větší pozornost zákazníka.
-
Statistika prodejnosti
Umožníme vám analyzovat statistiku prodejnosti.
-
E-mailové kampaně
Chcete oslovit vaše klienty hromadným reklamním sdělením nebo realizací emailového zpravodaje? Zajistíme ochranu proti spamu a pak už stačí jen pár kliků k rozeslání.
-
DEMO e-shop
Rádi vám poskytneme přístupové údaje do DEMO e-shopu.
Ukázka naší práce
víceBlog
všechny článkyBonus 10.000,- pro nové i stávající klienty
V naší agentuře si nesmírně vážíme každého klienta, ať už s námi spolupracuje dlouhodobě nebo se teprve rozhoduje pro první projekt.
Celý článekJednoduchá správa webu s CMS
Celý článekCRM SYSTÉM PRO NAŠE KLIENTY
Vneste do svého podnikání řád a usnadněte komunikaci s klienty!
Celý článekIT okénko - Moderní formát WebP
Kdo by nechtěl zmenšit fotografii, ušetřit datový prostor na webu nebo kdekoliv jinde a přitom neztratit kvalitu fotografie. Těší nás, že již existují nástroje, které si s tímto hravě poradí. Výstupem je obrázek ve formátu WebP.
Celý článek