6 věcí, které musí mít váš E-shop / část 2

21.2.2021

Pokračování článku 6 věcí, které musí mít váš E-shop / část 1

4. Způsob platby

Nyní, když si návštěvníci vašeho webu vybrali položku, kterou si chtějí koupit, je čas zadat objednávku a pokračovat k platbě. V této fázi se zákazník chce ujistit, že váš web poskytuje důvěryhodné platební prostředí.  

K tomuto dopomůže Certikát SSL (Secure Sockets Layer), který je nutností pro všechny webové stránky elektronického obchodování. Používá se k šifrování dat mezi serverem a počítačem nebo smartphonem uživateletakže platební údaje jsou chráněny před jakýmkoli vnějším rušením 

Pokud je web zabezpečen certikátem SSL, zobrazí se v jeho adrese: HTTPS.  

Kromě bezpečných plateb, certikát SSL pomůže také tomu, aby vaše webové stránky byly ve vyhledávači upřednostňovány 



5. UX design  

Lidé nebudou komunikovat s vaší domovskou stránkou, nebudou používat vaše vyhledávací pole, klikat na fotografie produktů a nakupovat, pokud design webu není uživatelsky přívětivý. UX design pro e-shop je neuvěřitelně důležitý 

  1. Zaměřte se na uživatele. Pamatujte na cílekteré mají návštěvníci vašeho webu a přemýšlejte o tom, jak těchto cílů dosáhnout. 
  2. Upřednostněte především funkčnostDesignové trendy (např.: rolování, paralax, ghost buttonnemusí vždy dávat smysl. Tyto elementy mohou prodloužit dobu načítání, přehlédnout nebo odvrátit pozornost. Pokud designové prvky poškodí funkčnostraději je nepoužívejte 
  3. UX design musí být intuitivní. V jednoduchosti je sílaKdyž řešení budou moc komplikovaná, návštěvník rychle odejde. A navíc! Bude podrážděný nejen vaším webem, ale také vaší značkou a zůstane špatný dojem. 



6. Responzivní design

Ještě před několika lety většina lidí byla přesvědčenaže zákazníci spíše nakupují přes počítač než přes mobil. Nyní je to naopak. Chceme ušetřit čas a nakupování přes mobil, když sedíte v pohodlném křesle, se zdá být lepším řešením než výlet do obchodního centra. A proto:  

  1. Každý podnikatel, který nepoužívá mobilní verzi svého obchodu, se automaticky zbavuje šance získat mnoho potenciálních zákazníků a následně i šance dosáhnout růstu tržeb 
  2. Značka ztrácí svou důvěryhodnost a zákazníci ji jednoduše ignorují, protože není přizpůsobena jejich potřebám a převládajícím trendům 
  3. Stránkakterá neodpovídá zařízení, způsobí, že se zákazník cítí ztracen a nemůže dokončit objednávkuprotože nerozpozná základní prvky pokladny (např. Nevidí tlačítko „přidat do košíku“ nebo se nesprávně zobrazí formulář). Taková situace není jen ztrátou zákazníka tady a teď, ale pravděpodobně i jeho ztrátou navždy - frustrovaného uživatele to odradí a pravděpodobně se do vašeho obchodu nevrátí.  

Trh e-obchodování není jen dočasným trendem. V nadcházejících letech bude více než polovina prodeje prostřednictvím smartphonů. Pro zvýšení prodeje a přizpůsobení se měnící se realitě je proto nutná responzivní verze vašeho obchodu.  

Poskytujte kvalitní produkty a službyučte se cíle svých zákazníků, usnadněte a zpříjeměte si proces dosažení těchto cílů a růst vašeho e-podnikání vás nemine. 

Zdroje: 
 https://www.shoplo.pl/blog/responsywny-sklep-internetowy-rwd/ https://blog.tubikstudio.com/category/ui_ux/ https://blog.tubikstudio.com/web-design-basic-types-of-images-web-content/  

 

Více informací naleznete na našich stránkách:
www.arsyline.shop


Zpět na blog Předchozí článek 6 věcí, které musí mít váš E-shop / část 1 6 věcí, které musí mít váš E-shop / část 1

Napište nám

 

Odesláním souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů.

creative studio

Upozornění
Zavřít